OSLO

Börjar redan känna mig som hemma. I förgår rullade mitt tåg in på oslo station och där mötte jag upp mimmi. Igår blev det en tur runt och genom oslo via bland annat, majorstuen, slottsparken, Karl johans gate, operahuset, akershus fästing och akers brygga, så nu har jag börjat bekanta mig med olika områden och det känns bra. Har aldrig varit i oslo förr och hade av någon anledning föreställt mig som om att det skulle lika stockholm på något sätt men det är långt ifrån. Inte allt lika stort och lätt att hitta!

Det blev några timmars promenad och vi avslutade kvällen med vin nere vid akers brygga, som är så galet fint!

Just nu sitter jag själv hemma i Mimmis och Mortens lägenhet, då Morten ska hem till danmark i helgen och mimmi är uppe i luften och jobbar!

har tagit tillfället i akt och sökt endel jobb så nu håller jag tummarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0