Laugh and the world laughs with you

Sådär, nu är det bloggtorka igen.. Fullt upp med annat så att skriva här är ingen prio. Men det börjar bli prio med tanke på att världens bästa familj vill läsa!

Avverkat två veckor av höstterminen och det med fult ös! Fart och fläkt hit och dit och jag gillart!:)

Mycket träning har de blivit också, vilket känns otroligt skönt! Grymt taggad på träning nu i höst inför ytterligare en hel vinter i ett par pjäxor!

Första kvällen som är lugn och Anna och jag sitter helt själva är ikväll sedan vi kom, måste säga att det är lite skönt att få koppla av lite! Lite skillnad att bo på campus jämfört med barkis men det är sjukt mycket roligare!

Har haft dem första minusgraderna här uppe nu med vilket iprincip leder till nedräkning innan man står i backen igen!:)

Mamma och pappa är på kreta för tillfället och jag unnar er det så himla mycket, vet att ni kommer att läsa detta och jag hoppas ni har det så himla härlig tid med varandra nu och tar hand om er och njuter av livet! Hjärta till er!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0