We can burn brighter than the sun

Hade inget planerat på en hel vecka när vi kom hem förra lördagen, men vi har hunnit med att göra det ena och det andra, vad annars om man känner oss?:)

Grillning med hela familjen samlad, shopping i Örebro och karlstad, klippning, badmintonträning, umgås med bästa vänner, härlig tid med mammsen och pappsen, kolla fotboll både villastaden herr och dams hemmapremiärer, firat Madeleine i förskott, pannkakslunch hos mormor och morfar, två springturer och lite annat..

Hade en fantastisk kväll igår hemma hos Anna, med Sandra, Carro, Oliven, Cassandra och min Anna, haha!:) Babblade, skrattade och drack gott och det kunde inte annat än att bli en perfekt kväll med finfina tjejor, kan inte sluta le när jag tänker tillbaks på kvällen!!!

Har haft en minst sagt välbehövlig och alldeles jättebra ledig vecka hemma och för att ställa om sig lite från skidbacken! Veckan har swischat förbi och precis just nu så sitter Anna och jag i soffan i Orsa igen.. känns konstigt med också väldigt skönt att få packa upp och lägga allt på sin plats igen.. 

Saknar alla underbara där hemma redan, men å andra sidan har jag en känsla av att de sista fem veckorna som är kvar av denna termin kommer bli riktigt grymma! :D

  
Carro och Olivia!


Anna, cassandra och Anna!




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0