Våga satsa för att vinna

Sitter hemma och vilar idag med och det känns redan bättre i foten på något sätt.. trots allt inte haft pjäxor på mig på tre dagar så det har väl sin förklaring..

Hämtade mina pjäxor förut och vilken skillnad det blev, toppentoppen!:)

Hade inte så mycket annat för mig och kikade runt lite i affärer och fick tag på ett par till solglasögon till samlingen, haha.. har några stycken nu!:)

Dessutom hittade jag ett otroligt sött och snyggt linne inne på vero moda som det stod mitt namn på, blev kär direkt av att bara kolla på det!:)

Gjorde ett nytt försök att lämna in bilen idag men idag var ytterligare en sjuk så tre personers jobb stod på en person så fanns inte riktigt tid.. så får vänta någon dag till.. Finns två ställen till jag ska ringa till och se om dem har tid..




199:-








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0