Ursäkta, jag kom nyss från...

Gårkvällen bjöd på Maskerad och fest som sagt, riktigt kul och otroligt många dök upp minst 60 pers säkert och alla var utklädda till olika roliga saker:)

Inte blivit mycket fest hittilis så det var kul..

Det är långa dagar varje dag, man kommer hem och börja plocka rätt lite överallt då många grejer har en tendens att inte flytta på sig själv och Anna och jag vill ha rent och fräscht vilket många andra inte bryr sig lika mycket om så det finns endel att plocka med varje dag man kommer hem..
Sen är det raka vägen på matlåda och middag följt av dusch och då är klockan runt sju-åtta någon gång vilket ger tid att hänga i soffan ett tag och när man sätter sig ner och varvar ner så typ dör man lite och går och lägger sig tidigt istället för att somna på soffan..

Helgen vill man ägna så mycket tid som möjligt åt sin egen skidåkning då vi trots allt går en utbildning och behöver träna så mycket vi bara kan till ett uppåk som väntar längre fram i slutet på säsongen.. Så orken till att festa, vara uppe sent och dricka och må dåligt en dag känner jag personligen för det första att jag sällan har ork till men framförallt så känns det som det är ganska dyrbart med tid med tanke på att vi behöver åka så mycket vi bara kan.. övning ger färdighet som man så fint brukar säga..

Dagen till ära har jag dock valt att ge mig själv en välförtjänt vilodag.. inte med tanke på festen igår som förövrigt var jävligt rolig, utan framförallt för mina fötter som har ont lite överallt, med diverse knölar, blåsor, svullnader osv..  




























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0