Soffläge

Varit hemma tre dagar för att vila min dumma fot och på kuppen blir man sjuk istället.. Hade huvudvärk som hette duga hela dagen igår och började få ont i halsen igen..

Ställde klockan idag för att försöka bege mig till jobbet och backen men kroppen sa ifrån, så med ett fortsatt dunkande huvud (aldrig haft så ont i huvudet så lång tid i sträck) låg jag kvar i sängen och somnade om, gick upp och käkade frukost och degade/sov i soffan hela förmiddagen innan jag var tvungen att pallra mig iväg till bilverkstaden klockan ett, sen hem till soffan igen..

Känner mig fortfarande helt slut i kroppen så vi får se om jag lyckas ta mig ifrån soffan imorgon!


Är inte så glad som det ser ut på bilden.. Soffläge i fyra dagar nu.. de börjar kännas kära vänner, känner knappt igen mig själv!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0