So put your hands up to the sky, I wanna see you wave them high

Sitter i skrivande stund i min säng och har precis pratat av mig lite med Mamma och Madeleine.
Åkte till jobbet imorse men med tanke på mina fötter så fick jag ta en vilodag, jag kan belasta främre trampdynan men det gör ont så istället snebelastar jag foten nu istället och börjar få ont utav det med.. ev ska jag till vårdcentralen och kolla upp det sen men första apoteket och köpa rengöringsprit och se vad dem säger där..

Jag var inte uppsatt på någonting idag så det var lite tur i oturen.. Inte alls lika mycket bokningar denna vecka.. Man kan inte jämföra med självaste vecka 9 ioförsig men det är en väsentlig skillnad så Lelle var snäll och skickade hem mig istället.. Känns dock väldigt jobbigt att inte vara på plats men gör jag inte något åt det nu kommer det ta ännu längre tid innan det blir helt bra! 

Dessutom ska jag nog ta mig till Åre skidsport idag och trycka ut pjäxorna för mina pjäxknölar medans jag ändå är ledig.

Lämna in bilen ska jag också göra samt tvätta.. så det finna lite att göra ändå..









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0