Morgonclinic; Skidglädje

Började dagen med morgonclinic och stod i backen kvart över sju, riktigt kul!
Jobbet igår och idag har gått utmärkt, inte helt prickfritt men allt har löst sig allt eftersom och det är kul att få vissa ungar som är helt fantastiska människor!

Har inte gått helt smärtfritt till heller.. vaknade inatt att jag inte kunde röra min nacke och det värkte och gjorde jätteont.. stelaklubben.se!

Kunde varken vrida huvudet åt vänster eller höger imorse när jag vaknade och känns nästan som om någon drar i mitt huvud och det går ner i ryggen, inte ok!

Blir bättre under dagarna när blodcirkulationen kommer igång men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa helt enkelt!

Bara en och en halv dag kvar tills mamma, pappa och Madeleine kommer upp, längtar!


Christofer och hans fyra snögubbar gjorde denna fina idag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0