Familjelycka

Har haft världens bästa familj på besök hela helgen! Dem kom i torsdagseftermiddag och jag har njutit varje sekund av att ha dem här hos oss!

Anna fick ledigt i fredags men inte jag så då fick de en liten smygtitt på när jag jobbade med mina grupper, däribland min lilla underbaring Nellie som snöboll!:) haha

Fredagskvällen bjöd på bastu, god mat, yatzy och mys framför tv:n!

Igår var vi i backen runt tio, halv elva, så himla kul att åka med hela familjen! Vi grillade korv och hade det allmänt mysigt i backen trots lite regn..

På kvällen blev det bastu igen följt av påskmiddag.. vi är ju inte hemma på påsk så tjuvstartade lite med påskmaten tillsammans, inte så dumt!

Har ägnat förmiddagen nu åt att plocka ihop lite grejer och börjat tvätta.. Mamma, pappa och Madeleine åkte nyss härifrån, dagarna har flugit förbi, saknar dem redan.. Men vi ses om fem veckor igen!:)

Ska bege oss ut i backen snart och nöta svängar! 


Felix och mina svängare, samt Jenny och hennes tre fräsare, totalt 18 st med oss lärare, typ rekord, haha :D
Körde ravinen och människoslalom bland annat, så himla kul när vi var så många!

 
puss!


Madeleine!


Anna!


Mamma och pappa! ♥


Korvgrillning!


Jägershot-time!


påskmiddag!


TACK för underbara dagar, ses snart igen! ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0