För två år sedan...

...tog jag studenten idag!
Jag är lycklig nu(!) men studenten kan ha varit bland dem lyckligaste dagrna i mitt liv på alla sätt och vis!
I ett hav av vita mössor känna en obeskrivlig glädje och hoppa runt på ett traktorflak som man bara får göra just då! Varva glädjetårar med glädjekramar och skrika utav bara fan.. ser tillbaka på studenten och ryser och kan inte sluta le!

Nu blickar jag fram över sommaren, ser fram emot hösten och ska njuta och ta vara på sista året på SCoTT till tusen procent!!! Glädjen, gemenskapen, härliga människor, nya erfarenheter, listan kan göras lång... Vill inte ens tänka tanken på att sluta, vi är som en stor familj och jag kommer sakna det nått så enormt.. Men, jag ska ta en dag i taget och njuta av det jag gör och känna min lycka!

DÅ:







NU:












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0