Follow your heart

Tillbaks på jobbet idag vilket kändes både bra och tråkigt.. hade gjort vad som helst för att få stanna kvar i gbg, men det positiva är att jag snart har gjort halva min LIA-period..

Det är inte världens största rullians på campingen ännu i och med att den är i uppbyggnadsfas fortfarande vilket gör att det blir lite segt.. så jag blir lite kluven, ibland är det jättekul och vissa dagar så bara, vad gör jag här? men det bästa av allt är att jag kan bocka av en ny erfarnhet iallafall:)

Och har massor att se fram emot efter LIA:n.. då väntar roadtrip delux med Anna då vi bland annat ska till stockholm, göteborg och malmö, lääääängtar! :D

Här kommer lite härliga bilder från Kids-Club :D

Mina händer!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0