Under ytan finns det alltid mer att upptäcka

Jobbat de två senaste dagarna i repan och det har minst sagt varit högtryck! Har knappt hunnit tänka för att det varit så mycket folk, men såklart väldigt kul att se att många hittar dit!

gårvkällen fick jag ledigt en stund med tanke på att en helikopter skulle komma till campingen och lyfta med ett antal flygsugna människor som fanns på plats.. 250 kr och det var värt varenda krona även fast att det kändes som att man inte hann mer än att lyfta!

Tillbaks och jobba någon timme innan jag avslutade dagen med att springa 4 km med Ida samt intervallträning med lite styrka, otroligt härligt efteråt som alltid:)

Idag har jag varit ledig, vilket resultterade i en rejäl sovmorgon.. Sen mötte Anna och jag upp pappa i gästhamnen och käkade lunchbuffé på thaien, smarry! Det följt av lite uträttningar lite här och var och en tur till karlstad och en sväng på stan med Anna.. en tröja från carlings för halva priset fick följa med hem!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0