sommarvik

Hej och hå, en halv dag kvar här på campingen i Årjäng. Var lite halvtaskigt i början men nu har jag kommit in i det och vill iprinip vara kvar och göra klart min LIA här istället för hemme, mer fart och fläkt här, betydligt mer kids och generellt en större camping..

så trots en seg start har det varit väldigt kul att vara här och framförallt så kommer man väldigt långt med ett gäng bra personal som man trivs med; check!

Jag har hunnit med allt från skattjakt, volleyboll, boule, kajakrace till ansiktsmålning.

Vi hade ansiktsmålning idag och det var hur kul som helst.. första gången men det var bara att kladda på!;) målade barn i två och en halv timme innan det var dags för guldvaskning!:)

Gårkvällen bjöd på Sommarkryss nere i restaurangen. Lovisa och Maja (att tillägga, dem är två av fyra systrar och alla har likadan röst) höll i det och det bestod av två kryss, underhållande kväll med god mat. Rebecca hade sin son med sig och jag blev typ kär!

Idag på kvällskvisten när jag slutade för dagen tog jag bilen till töcksförs och sport-outlet där jag fann två par löpartights, nöjd!

Laddar för sista natten här innan jag bär hemåt någon gång runt lunch för att sedan bila vidare till norrköping, plockar upp Elin på vägen och åker till Anna och klättrar hela helgen, tjohoooo!:)

Bilder kommer, internet vill inte samarbeta med mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0