När allting går emot ska jag hålla kvar

Det regnar, det blåser typ storm, vart är sommaren? jag sitter här helt själv, jag är i Årjäng, på en camping, lite lustigt!

Lämnade Kristinehamn imorse strax efter nio och åkte hit, till Årjängs camping. Kristinehamns och Årjängs camping går under samma ägare och platschef så jag passar på att byta ut en vecka och få vara här och jämföra lite.. ska bli kul.. min första dag kan jag sammanfatta enkelt som galet-lugn!

Med tanke på vädret så har folk typ gått och dött, men det lovas bättre väder resten av veckan förhopningsvis, så får väl hoppas att folket återuppstår!

Alltid kul att utmana sig själv so here we go!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0