Live today

Känns absolut inte som att det är söndag idag, kan bero på att jag jobbat heöa helgen annars vet jag inte...

Efter jobbet i fredags så skynda jag mig hem, virade om och cyklade till mormor och morfar för att grilla.. Åt oss mätta så det räckte och blev över, var hur som helst otroligt mysigt. Och i och med att det blåste en hel del blev det lite mys framför tv ett tag..

Sen åkte jag hem till en efterllängtad Aalto som var hemma över helgen.. inte setts på ett halvår, satte oss på bells med en cider i handen och ventilerade lite.. hann väl inte prata jättemycket men det var otroligt kul att bara få träffas!:D

Idag kom mamma och pappa hem från stugan och sin semester också så nu får jag lite sällskap här i huset igen!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0