Let's find another place where they can all go

Nu har jag jobbat de senaste fyra dagarna, extra pengar, jatack!

Sitter och väntar på att bli upphämtad av Madeleine och Jonas och hans två barn.. Liseberg nästa!
Ska bli kul med en liten road-trip.. jag skulle egentligen bara varit ledig mån-tis men fixade så jag är ledig onsdag med så jag blir kvar i gbg till onsdag, yes! Frida som jag jobbade med i vintras lockade mig till att vara kvar och ta tåget hem på onsdag.. och så kommer Jonas som jag också jobbade med så vi ska väl se till att hitta på något bra:)

Så hinner jag med att gå på stan en sväng imorgon med.. men först ut är Liseberg följt av Lotta på liseberg ikväll!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0