You´ll never walk alone.

Haft en underbar helg tillsammans med Anna, mamma och pappa.
Började som sagt med att komma hem till Orsa i fredags efter fantastiska veckor i Sälen. Anna kom hem lite senare än mig och tillsist så kom mamma och pappa, som jag längtat!

På kvällen vankades det hembakad pizza och mys framför tvn. Lördag började med en välbehövlig sovmorgon, ingen klocka på ringning, följt av en stor och härlig frukost!

Vi var lite kluvna på om vi skulle dra med mamma och pappa till Grönklitt och åka skidor men så vart det en trip in till Mora istället. Och innan vi åkte därifrån satte vi oss i Moras Kaffestuga och tog en fika, riktigt mysigt!

Eftermiddagen ägnades åt att packa lite och samla ihop all tvätt. Hade tvättid mellan sju och tio igårkväll, enda lediga tiden och mamma var snäll och hjälpte till medans pappa stod för matlganingen. Sluppit laga mat och diska hela helgen, underbart!:)

Nu sitter jag här själver i lägenheten. Anna har åkt till Lindvallen och mamma och pappa har åkt hem efter en helg som gått alldeles för fort, men den har varit riktigt bra på alla sätt och vis!

Har varit och handlat lite och invigt mina nya favvisar. Ska laga matlåda såsmåningom och bara ta det lugnt framför tvn och lägga mig tidigt.. 07.20 ska vi åka härifrån imornbitti!

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0