Can´t have to much fun

Igår åkte Anna, jag och Madeleine in till Mora en sväng. Anna skulle köpa sig ett par nya brallor och jag fick tag på två nya BH, välbehövligt.

Efter lunch satte vi alla tre på oss joggingskorna och traskade runt i Orsa. Anna och jag visade henne runt lite vart vi håller hur när vi tränar osv:) Finns inte så mycket visa men en otroligt skönt att komma ut lite, 5-6 km vart nog iaf.

Anna och jag hade tänkt åka tillbaka till Sälen igår först, sedan sköt vi upp på det tills idag men nu lutar de åt att vi blir kvar här till lördag till och med. Haft fullt upp med att umgås med storasyster innan hon åker hem och vi vill passa på att ta det lite lugnt innan allvaret drar igång igen.

Har städat hela lägenheten igår och idag, vi har packat om vår packning och nu håller vi på och tvättar. Har haft lite mer och göra än vad vi räknat med, men nu börjar allt komma på sin plats, så himla skönt. 

Madeleine åkte hem i förmiddags, haft otroligt roliga och mysiga dagar med henne.  och snart ska Anna och jag laga iordning middag och bänka oss framför tv:n!




 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0