Hopp&Park; Check!

Teoriprov; check!
Undervisningsövning; check!
Uppåk; check!

Den här veckan har gått sjukt fort hittils, men det å andra sidan känns det riktigt skönt att det är över nu så att säga. Har varit tufft men otroligt roligt. Jag har offrat mig både hit och dit och har blåmärken lite varstans men nu, nu kan jag nästan allt vi skulle kunna. Jag är otroligt nöjd av att ha klarat det jag verkligen ville klara.

Det som återstår är mina tre olika grabar som jag ännu inte lyckats med helt. Det ska jag kötta i vinter så nu jävlar:)

Efter avklarade delar av dagen så avslutade vi med sammanfattning i värmestugan och vi tajmade det ganska bra då caféterian stängde och vi fick ta vad vi ville då de skulle slänga det. Hej bullkalas!;) (Killarna var dessutom inte sena med att be om en påse och ta med resten hem, haha)

Bra avslut efter fyra riktigt grymma dagar i Pink Park:D

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0