Banträning

Idag började dagen med banträning för halva gänget, däribland jag. Sjukt kul och det har varit en väldigt utvecklande dag men som sagt framförallt så otroligt roligt!:)

Alla lunchade tillsammans på experium idag inklusive våra två instruktörer, Johanna och Elin. Som en liten avslutning för i helgen är vi "lediga" för första gången på två veckor.. och grupp två åker till grönkitt för att ha undervisningsvecka medans grupp ett ansluter här igen och jag som ingår i grupp tre stannar för att inta hopp och parkkursen till veckan, hjälp! Det kommer bli en rehäl utmaning och jag är glad om jag fortfarande är intakt efter dem dagarna om jag ens kommer våga men jag hoppas att modet hittar fram när det väl behövs som mest..

Avslutade dagen med ett hjärta med vi som vart i lindvallen denna vecka!:)












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0