You are amazing just the way you are

Tjoflöjt, där var vecka två i skidskolan över, jises!
Förhllandevis lugn dag för min de idag, har inte känt mig helt kry. Haft feber ett par mornar irad nu och idag ville den inte släppa först vid lunch plus lite småförkyld, inget vidare..

Gick hur som helst inte med någon grupp idag vilket kändes skönt med tanke på hur jag mådde.. Började sätta en bana med Johan följt av att jag hjälpte Appe att ta sig upp i linbanan och åka skidor, haha! så jävla kul!

Efter lunch stannade jag inne lite längre och tog igen mig lite i och med att jag inte hade någon grupp att vara med i eftersom att jag varit i kullen tre dagar irad, känns lite knasigt att bara komma och hoppa in sista dagen i någon grupp.. Så efter sisidär 2 timmars lunch tog jag linbanan upp och tog ett åk.. väldigt fint väder på eftermiddagen och backen var perfekt!

Avslutningsvis skidskoleavslutning med bana och dragkamp.. dragkamp mellan kidsen och oss skidlärare, förra fredagen vart det 2-0 till kidsen, idag vart det 1-1!;)

Jag har bäddat ner mig i sängen medans dem andra är på G till Björnen där det vankas fest för Jacob som fyller 20 år, hälsar Grattis från sängen och hoppas vara lite piggare imorgon.. lite skidåkning, lite ärenden att fixa följt av RED BULL CRASHED ICE klockan sex som avslutas med fest!

Dessutom väntas det jobb i två veckor framöver nu utan någon praktik, ska bara ha egna grupper, 4 om dagen, så bäst att bli pigg igen så fort som möjligt!:)


Slutet på Sci-Cross banan!


Skratta så jag fick ont i magen när jag och Appe skulle åka upp i linbanan, han fick knappt plats, haha :D


Appe i backen, tjohooo!:)


exalterade barn :)


Dags för dragkamp!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0