Success comes to those who dares and act

Fredag vilket innebar skidskoleavslutning idag.. Haft en grym vecka och dagen idag var lika grym.. Första passet med "bollar" och "gubbar" kunde inte ens bromsa första dagen i måndags, nu kan alla bromsa och svänga utan probem i hela barnbacken själva.. grymt att se deras utveckling!

Alla tre pass som jag har gått med har verkligen varit så enormt duktiga och sammanhållningen har inte varit annat än perfekt, helt underbart!

Idag frågade Andreas, min arbetsledarer hur jag tyckte att veckan har varit och om jag känner mig redo att hoppa in och jobba framöver om det skulle behövas för att det han har sett har sett riktigt bra ut, glad tjej!

Veckan har varit långt över förväntan och inte så komplicerat som jag till och från har trott, DET ÄR BARA ATT KÖRA! :D

Avslutade dagen idag med skidskoleavsutning. Alla barn fick åka bana, vi dansade disco med alla barn i en orm nerför hela barnbacken följt av dragkamp, barnen mot oss skidlärare.. Gissa vilka som vann?

Ikväll vankas det hemmafest här i kläppen då Gustav fyller 20. Men först tacos och duschen!:) Och imorgon blir det skidåkning med morbror Leif hela dagen!:)

Trevlig helg!


Alla föräldraar stog och hejade på :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0