So far, so good!

Haft en toppen födelsedag so far.. Började dagen med jobb precis som igår, inte nog med att vädret var helt galet perfekt idag utan mina kära ungar var fantastiska idag också, trotsbarnet kom inte idag och lilla Rufus har jag inte sett skymten av för han vill inte vara med, så tre ungar hade jag bara.. oj vad vi hade kul idag!:) bra start en dag som denna.. borde fylla år lite oftare tror ja så alla barn är glada, inte för att dem visste om det men, haha..

Praktik pass två och tre och friåkning pass fyra med Ludde, grymt kul.. Som puckelpist överallt efter allt snöfall!

Nu är det middag på G. Ska ta bussen in till byn och äta på en restaurang, 7 stycken blir vi som ska iväg, ska bli grymt mysigt.. Festen kommer till helgen.. och på tal om fest.. tänker tillbaka på förra året när Anna och jag fyllde 20 år, då var det F-E-S-T som hette duga! Vilket röj det blev ända in på morgonkvisten, så himla bra minnen därifrån så det är inte sant! Får ett stort leende på läpparna av att bara tänka på det..


























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0