Hey, I heard you´re a wild one

The End på veckan i Grönklitt. Har varit sjukt kul att åka med Dic, oj vad jag kommer sakna honom och klassen med för den delen..  
Det har varit en väldigt givande vecka.. ryggsäcken var tom i måndags kan jag lugnt säga men nu har den fått något innehåll, så det går åt rätt håll minsann.

Ser fram emot Åre nu för att få fler tips och idéer och bygga på med erfarnheter och fylla ryggsäcken lite mer..

Min åkning har också gjort framsteg under bara några dagar här i Grönklitt med mycket bra respons dessutom, så jag åker till Åre med ett leende på läpparna.

Efter lunch idag så avslutade vi veckan med barnaktivitet som vi SCoTTare fick hålla i.. underbart väder och full fart.. Det var tre-kamp på schemat; kasta blåbär, dragkamp och skidstafett:) Fick ihop ett par ungar som var sugna på att vara med.. Dessutom var Berra med och höjde stämningen:)


Härligt väder och fin utsikt..


Kasta blåbär..


Berra-blåbär!


Drag-kamp..


Jag och Ida värmde upp med lite pulkaåkning på mage innan aktiviterna drog igång:)


Skidstaffet.. upp och hämta skidorna och sedan genom banan ner, Berra förlora, haha! :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0