Don´t worry, be happy

Måndag och ny vecka, på´t igen! Snöbollar, smygare, svängare och fräsare; That´s my week! Förstår inte varför jag ska vara så nervös och inbilla mig en massa saker innan lektioner jag ska ha för när lektionerna är över har det oftast gått riktigt bra!

Jag stressar upp mig i onödan helt enkelt och det måste jag försöka sluta med, annars går det som sagt var riktigt bra och det är roligt när det går bra och att barnen tycker att det är kul!:D

Har inte så mycket annat att komma med förtillfället.. Det var soligt idag igen och man känner värmen från solen vilket är fantastiskt skönt när man är ute hela dagarna!:)


Från i lördags:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0