ÅRE

I söndags anlände vi SCoTTare till Åre. Praktik/Jobb säsongen ut.. Har haft två grymma första dagar i skidskolan bortsett från att en av våra elever bröt handleden igår.. tråkigt och vars föräldrar blir helt hysteriska.. har redan fått se enormt stor skillnad i mentaliteten hos föräldrarna, ojojoj.. men det är bara att vänja sig!:)

Annars har det gått riktigt bra.. Jag får ta egna initiativ ibland annars är det väldigt givande att åka med och "bara" hjälpa till och iakta, se och lära, då jag har en ganska stor visuell lärstil!:)

Bor tillsammans med Anna i ett dubbelrum och rummet är helt ok.. ordningen i huset annars är ju inte den bästa då allt ligger det inte borde ligga osv, men det är bara att vänja sig.. man bor inte i sin egen lägenhet längre där man kan bestämma över allt själver..

Började tidigt imorse med en clinic/internutbildning i Duved som Caroline höll i som förövrigt är GRYM! Stod i backen kvart över sju och tränade på Analys!

Idag är det personalfest på Tott, dessvärre fick inte vi komma för att vi inte har jobbat ett visst antal timmar eller något tydligen.. är supertrött och ska inte bli långvarig ikväll, så jag kan känna mig riktigt utvilad imorgon, då är det en ny dag med nya möjligheter!:)


Anna och jag påväg till Åååårrrrreeeeee i söndags:)


Detta hände i Lindvallen för ett par veckor sedan, helt sinnes.. men ser ju sjukt kul ut haha :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0