Alla hjärtans dag

Igår fick jag mina jobbkläder för idag vankades det jobb!:) Blev tillfrågad på lunchen igår och jag var inte sen att tacka ja;)

Jag hade en egen grupp på fem barn första passet. Gick helt ok. Inte helt nöjd men med en unge som var mer trotsig än något annat på denna jord just då så tror jag ändå att jag ska vara nöjd trots allt..

Andra passet gick jag med två andra lärare och efter lunch följde jag med Ludde med två vuxna danskar.. så himla kul.. dem hade riktigt kul tillsammans och vi hade riktigt kul:) Och efter den lektionen drog Ludde och jag iväg och åkte endel sjlälva, åkte massa i ski-cross banan, hur kul som helst!:)

Snön fullkomligt öser ner här nu.. Det vräkte ner igår och idag har det v-r-ä-k-t ner ännu mer.. sedan igårmorse till lunch idag så har det kommit 70 cm nysnö.. OCH det ska fortsätta atta snöa hela natten lång.. Det är helt sinnessjukt! Nästan så att det blir ite ironiskt av det..

Pisterna ser ut som offpistbackar osv.. Alla ser ut som snögubbar efter att ha varit ute max en kvart, haha.. Bästa kommentaren idag till en annan skidlärare från en man: "Du ursäkta, asså, varför har dem inte pistat röde-orm-backen idag, varför inte då?"
DET SNÖAR (S-Ö-S-T-O-R-M) IDIOT!!!

Sitter och myser framför tv:n och ska snart natta kudden.. Ladda inför ett nytt jobbpass samt födelsedag!:)

Happy Valentine!

 


Snöigt!


Ludde!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0