Thumbs up

Hej och hå...

I fredags grillades det med hela familjen och vår "nya familjemedlem" Jonas. Grillade, skålade, spelade kubb och sjöng och klockan tickade iväg till efter midnatt nån gång. Tiden går fort när man har kul!

Igår åkte Anna och jag till Kristin i karlstad trodde vi men det visade sig att vi skulle till Deje, till hennes sommarstuga. Och där skulle det vankas vattenskidor!

Anna och jag har åkt vattenskdior en gång förut och var lite smått nervösa för att återigen klara det på första försöket precis som förra gången, för sisådär 6 år sedan...

Kristins bror och hennes systers man var också med så vi var fem pers som åkte. De andra körde wakesurf och vi var inställda på att åka vattenskidor, men sen löd frågan; sak ni inte prova iallafall?

ehm, eh, ah, jovisst!:) Det absolut roligaste jag gjort på länge! Kristin kan räkna med oss fler gånger i sommar säger jag bara! Fint väder och vara ute på sjön, bara det i sig är en njutning då det inte tillhör vanligheterna, så att bara komma ut på sjön är helt enkelt en fröjd och åka wakesurf på de med sjukt roliga människor, det gjorde min dag.

Och kvällen avslutades på bästa tänkbara med grillfest hemma hos Elin. Grabbarna grus, kubb, charader, ölspel och mer därtill gjorde gårkvällen som avslutades med lite dans på mastis!

The time is in so let the roadtrip begin, först ut Malmö!

See ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0