If you can dream it, you can do it

Två dagar ledigt nu och jag har inte gjort många knop varken igår eller idag, vilket är otroligt skönt ibland.

Min andra hälft kommer hem imorgon och då ska vi börja träna tillsammans igen, jag må säga att det är tusen gånger roligare och lättare att träna med någon om jag får säga mitt, trots allt van att ha my twin vid min sida så säger säg lite självt!

Funderar på att trycka på henne inlinesen imorgon när hon kommer hem och ta en tur ut till skärren!

Förövrigt har jag hämtat ut mina nya favvisar, klassiska och inte direkt ensam om att äga ett par men jag gillar dem, stilrent och snyggt! Fick plocka ett par helt gratis. Jag använder linser dagligen, dock hade jag inte abonnemang förut, genom att teckna abonnemang istället (minst ett år) med samma kostnad fick man ett par solglasögon, jag klagar inte för linserna ska jag trots allt ha, nöjd!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0