Update.

Den gångna veckan blev inte riktigt som väntat.. Tanken var att jag skulle ha praktik hela veckan men i tisdagsförmiddag ringde lelle till mig när jag var i backen och frågade om jag kunde åka till björnen och jobba för att folk var sjuka.. så utan att veta om området till hundra procent så fick jag åka dit och jobba!

Fick dessutom gå privat på onsdag och torsdag förmiddag vilket var lite nervöst med tanke på att det var första gången men det gick bra:)

Grupperna var jättebra och vi hade jättekul varje dag med mycket bus.

Och det var grymt kul att jobba i björnen ett par dagar och se området där.. nu har jag varit på alla ställen och testat jobbat här i Åre så det känns toppen!:)

Hade fantastiskt fint väder i fredgas så avslutet på veckan kunde inte bli så mycket bättre!!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0