Hunger Games

I onsdags skynade jag mig hem efter jobbet och svirade om för att åka till Östersund med Duvedgänget för att kolla på bio och äta tillsammans.. Felix, Wille, Frida, Christofer, Jonas, Jenny och jag.. Och sen hakade Sofia, Jocke och Mathilda på också.. Så vi var 11 stycken..

Åt mongolisk buffé och åt oss mer än proppmätta och friterad banan till efterrätt.. Det blev inte några popcorn på bion om man säger så, haha!:)

Bion började kvart över nio och vi såg Hunger Games, lite småbra men gick förutse ganska mycket så den var väl okej bara.. Hade iallafall en grymt trevlig kväll.. Hemma strax innan halv två och då slängde jag mig i sängen för att hinna sova åtminstonde fem timmar innan morgonclinic i björnen!:)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0