Happy Ending

Here I Am!

Förra veckan var sista i skidskolan, galet. När vi kom hit till Åre i början av Februari kändes 10 veckor som en evighet och nu vill man inte åka härifrån!

Jag har fått en helt annan syn på skidskolan jämfört med vad jag hade förväntat mig.. Det har inte varit så komplicerat som jag av någon anledning trott, kan ha med o göra att jag kände mig osäker och ovan i början och inte riktigt vågade tro på  mig själv innan vi åkte hit.. men det har varit en fantastik vinter och jag kan knappt invänta nästa vinter!

För att avsluta säsongen på tip top så överraskade vi skidlärare i Duved Lelle med lunch i fredags.. Vi köpte mat och lurade upp honom i backen till en grillplats med hjälp av en pistör.. Oj så vi lurade honom och kan köpte det, så himla kul.. och det uppskattades väldigt mycket! Hade vädret på vår sida dessutom för en gångs skull och ingen var bokad efter lunch så vi satt och hängde där i nästan två timmar, underbart.. och snöbollskrig på de!




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0