More pics to go

Lite fler bilder från nollningen.. Nu är jag med på några bilder med min snygga unifrom som förövrigt pajade totalt efter första grenen som var såpa och vatten, lite tråkigt men alla hann ju se mig ändå! Blev ju trots allt drottning på köpet i slutänden! :D


I palatset på morgonen..


I palatset på morgonen..


I palatset på morgonen..


Alla skulle klara av att tränga ihop sig i lsthuset bakom and we made it:)


Kommunicera utan att prata och ställa oss i åldersordning för att sedan delas in i lag.


Första grenen med vatten och såpa..


Efter presseningen skulle vi bilda hög. Jag var mer kissnödig än vad jag någonsin har varit och trodde jag skulle sprängas där ett tag typ med fem pers över mig.. men kul var det, överlevde ju iallafall!


Efter första grenen såg jag utan som ovan. lite trasor kvar och svepa öl, jag drack 2 och sen springa och varva en stolpe..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0