Torsdag 20 Oktober

Igår började Anna och jag dagen att åka ner till Intersport för att få hjälp av Daniel att fixa våra pjäxor.. har inte nått ner med hälen förut osv. Så fick hjälp med att flytta spännena samt höja upp hälen i pjäxan. Han pysslade och hade sig och lösningen blev riktigt bra, sjukt duktigt! Känns bra att pjäxorna är redo. Eventuellt blir det premiär i trysil nästa lördag:) wiiiiie! 

Köpte nya springskor i samma veva dessutom, välbehövligt med tanke på att de används mer flitigt numera! Riktgt skönt med bra grejer på fötterna. Köpte samma modell som jag hade innan som jag köpte förra hösten fast nu i årets modell, hur sköna som helst!

När vi var klara på intersport efter närmare två timmar så åkte vi hem till mormor och morfar och hälsade på. Dem saknar oss nu när vi inte bor hemma längre. Mormor började steka pannkakor och bjöd oss på lunch!♥

Efter lunch styrde Anna och jag till Karlstad och Ikea. Lite smågrejer som vi behöver komplettera med. en till hylla til badrummet vilket resulterade i ett helt nytt och större badrumsskåp. Mer krokar att hänga på väggen bakom dörren i sovrummet samt en hallampa att ha på väggen. Och lite annat smått och gott!:)

Bergvik blev nästa besök. Inga inköp där dock, pjuh. Dessvärre om man ska säga så, haha, så blev det 3 par nya skor på skopunkten. 700 kr så inte helt fy skam och jag är supernöjd!:)

Avslutade kvällen med träning i karlstad och ett kärt återseende med våra badmintonvänner! riktigt kul, följt av film med Daniel och Gautam "G" hemma hos Daniel!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0