Hemma i Orsa igen

Haft superbra dagar hemma i Kristinehamn. Har haft långledigt och passade på att åka hem för att bland annat sätta på vinterdäck samt träffa alla underbara på hemmaplan så att säga:)

I lördags lunchade Anna och jag med Elin på Orion, grymt gott, en nachotallrik blev det för egen del! och grymt kul att träffa Elin minst sagt!

Eftermiddagen tillbringades med underbara mamma som var ledig. Mys framför tv:n! Och hembakad pizza!

På kvällen mötte vi upp Elin och Malin för att tillbringa kvällen med Göran och Per hemma hos Per. Riktigt trevligt. Slutade med utgång på Bells, som dessvärre för min del blev en väldigt kort visit!

Gårdagen behöver jag inte säga så mycket om, SOFFLÄGE på hög nivå.. (ångest)

Eftermiddagen hade jag återhämat mig tillrcäkligt för att träffa Oliven iallafall.. bakade en kladdkaka och fikade tillsammans och pratade en massa som alltid, grymt trevligt och roligt:) Gillar våra samtal skarpt! 

Kvällen fortsatte i sofflägets tecken! 

Idag åkte Anna och jag till degerfors en snabbiss för att möta upp Julia och hämta våra new body grejer som vi beställt från henne! jag säger bara new  body, riktigt riktigt bra grejer! 

Har precis fått iordning på alla grejer Anna och jag hade med oss och slagit oss ner i soffan. Skönt att komma hem igen på sätt och vis, men alltid lika kul att komma hem till världens bästa mamma, pappa och storasyster och självklart alla underbara vänner! Tiden gick dock sjukt snabbt och imorn börjar det så kallade allvaret igen:) 






















 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0