Personalfest följt av Mastis

Inte varje dag man har personalfest men igår var det på tiden.. Mat på bowlingen följt av just bowling, en lyckad kväll där. Sedan stod man inför valet och kvalet. Jag ville till the pub, alla andra jag pratade med skulle till mastis.. Åka hem? (Anna åkte hem för att hon skulle upp och jobba idag)

Folk ryckte i mig från alla håll och kanter, "mastis borg!!!", men kände verkligen att jag inte hade lust.
Då rycker ingen mindre än Erika Svensson in och bara kom med nu Malin jag betalar. Kunde knappt fatta vad hon sa och fem minuter senare var det mastis för hela slanten!:) mötte upp Elin, hanna, göran, FJ o:c och många fler.

Har av någon anledning inte satt min fot inne på mastis sedan i höstas/somras någon gång, jävligt länge sedan iallafall så det var väl på tiden att dansa loss därinne nu på något sätt och jag hade en   s  å    j  ä  k  l  a    r  o  l  i  g    k  v  ä  l  l  !  !  !


   
   
   


 
   
   





   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0