En fika på stan med Elin

Vilket fantastiskt underbart väder det har varit idag, trist att jobba en dag som denna. Men jag hann njuta av vädret en liten stund iallafall när jag tog en svängom med Elin på stan i förmiddags innan jag började jobba vid ett. Vi avslutade med en kaffe respektive en caffe latte var innan jag var tvungen att gå. Så himla mysigt! Bästa Elin, underbart väder, en latte, strosa runt på stan, ÅH!

En bra dag som kommer fortsätta bra.. ska vira om till partykläder fort som tusan nu då det vankas inflyttningsfest hos Sandra och Rickard ikväll, kommer bli great!:D Är bjudna till sju så har lite bråååååååtom! ;D








 


Kommentarer
Elin

Underbara duuu! (`v´)

2011-03-20 @ 11:58:32
URL: http://eelien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0