At Elins place

Jobbade som sagt hela gårdagen, sen har jag jobbat mina tre timmar idag så nu jag gjort mitt för denna helg, känns skönt!:)

Gårkvällen ägnades iallafall till festligheter.. Vira om till partykläder direkt när jag kom hem från jobbet och slängde över håret till ena sidan och invigde mitt nya örhänge:)

Var hos Elin strax innan halv nio och då var tjejorna igång.. de hade haft middag innan så jag joinade dem i soffan och korkade upp.. Johan och tre till joinade oxkså lite senare under kvällen!:)

Mycket trevlig kväll som alltid när vi har förfest hemma hos Elin, hon lyckas!;) Började dra oss mot mastis halv elva, elva nån gång.. jag kom halvvägs, vet inte vad som hände men började må så jävla illa, don´t know why? slutade med att jag åkte hem istället.. får ta igen detta nösta helg, hhaa!;)

  

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0