What are words if you really don´t mean them when you say them?

Har varit en riktigt bra helg. Gratta nyblivna studenter i fredags följt av middag hos Elin och Statt på kvällen som var tip top! Gårdagen var baksmällan som bortblåst, tackar som bockar!

Anna och jag cyklade ut till tennisbanorna och kollade de inledande kvalmactherna i Rolls Roys Women´s Cup.
Därefter cyklade anna och jag till coop och köpte varsin glass och satte oss i gästhamnen, mys! 

Mötte upp Emma lite senare för att kolla på balen. Vilket väder! 

Avrundade kvällen hemma hos Erika med aalto, elin, jack, kilman, wille, stina och pontus! De drog till statt men Anna, Elin och jag knallade hemåt. 

Stog vid maxi och pratade en timme innan vi lyckades slita oss ifrån varandra! 

Tog en rejäl sovmorgon idag. blev väckt strax innan elva. Upp och tagga match hemma mot Villastaden i Åtorp. Lite märkligt att möta villastaden där man spelat i 12-13 år men nu i efterhand var det så jäääävla skönt att vinna med 4-0, dessutom när vissa väljer att inte ens hälsa, vilket jag tycker var jävligt drygt! 

Nåväl en grym helg har de varit i goda vänners lag! Jobb till veckan är det som gäller och jag ser fram emot en grym midsommarafton i Olivias stuga ute i skärgården på fredag. Följt av att vi åker till Gotland nästa söndag!:) 























 



  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0