Road-trip till Ullared.

Tidigt imorse rullade jag och mina två sis ner till Ullared. Åkte hemifrån halv fem och jag sträckkörde i fyra timmar som de tar att åaká dit ungefär. Var ganska lindrigt med folk när vi kom dit.. Runt lunchtid blev det destovärre, sinnessjukt mycket folk i ett och samma varuhus, galet ju!:p

Åkte iallafall dit främst för att kolla lite grejer till annas och min blivande lägenhet.. och vi gjorde en hel del fynd, är väldigt nöjda:)

Köpte bland annat två silvriga stora ljusstakaratt ha på golvet, en liten snygg spegel, sängöverkast, en hink att ha tidningar i bredvid soffan och lite annat plock.. lite bra och ha grejer samt underkläder. Gick till kassan med en överfull vagn och två korgar på de.. fick med oss grymt mycket hem..

Efter 6,5 h så hade vi lyckats fylla hela volvon med grejer, tur att vi tog mammas och pappas bil säger jag bara, hade väl typ fått plats med hälften i våran.. 


 
bara annas och mina grjer, sen tillkom det två kassar till när vi gick in en liten runda till:p


nöjd chey!


endel av våra grejer:)





Kommentarer
sandra

niiiiiiiiiiiiiice :D malineee hehe

2011-07-27 @ 23:42:20
URL: http://sandraaalto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0