Hon kommer med solsken till mig

Jäklar vad jag har hunnit med mycket idag. Snacka om att förvalta tiden väl eller vad man ska säga.

Började som sagt dagen med en fika på stan med fina tjejor. Hem och laga lite mat och hänga tvätt. Sen åkte jag till tippen och tömde kärran som var full av löv sedan pappa klippt häcken. 

Klppte gräset efter det. Klar i lagom tid till att, pappa, anna och mamma kom hem från jobben. 

Tog kärran och åkte till madeleines och jannis förra lägenhet för att hämta våra blivande möbler.. deras gamla soffa, soffbord, köksmöbler, nattduksbord.. för att förflytta dem till mormor och morfar tillsvidare..  

Sen åkte Anna och jag raka vägen därifrån ut till A9 och sprang 3 km följt av bad vid skymningen, så jävla gött! bara slänga sig i vattnet när man är hur svettig som helst, love it!:)

Åkte hem och hann med ett dopp i poolen innan det blev soffläge. Bra dag helt enkelt med underbrat väder:)

Mer av detta väder, tack!












Kommentarer
puffiie

åh vilken fin blogg du har! :> allt bra idag?



var gärna med i veckans blogg, snabblänk: http://puffiie.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-de-tre-vinnarna-ny-omgang.html#comment

2011-07-26 @ 22:30:23
URL: http://puffiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0