Du, ta en dag i taget

Veckan har gått i ett lugnt tempo för att vara mig eller oss (jag och Anna). Jobbat varje dag förutom i måndags och sen inte gjort så mycket mer.. tränat lite, börjat packa grejer osv.

helgen blir lika lugn den. Jobbar helgen och blir hemma ikväll. Jag känner nu att shit vi har "inte gjort någonting" denna vecka jämfört med hur det brukar se ut, oftast något att göra hela tiden... Planera för att hinna träffa alla underbara människor som finns, träning och är det inte det ena så är det andra osv. 

men att det för en gångs skull om man ska säga så har varit så otroligt skönt att ja, ta det lugnt och ta en dag i taget och inte gjort något speciellt förutom att jobba!   

Det tar ut sin rätt ibland att hålla igång 24/7.. gör det förvisso av egen vilja såklart för jag älskar att hitta på saker men skadar inte att inte-göra-någonting ibland har jag märkt;)

Till veckan jobbar jag bara tre dagar och Då ska det träffas vänner, saknar eeeer!!!

Precis gjort kycklingsallad till Anna och mig.. färsk vitkål, egenodlad gurka, melon, äpple mm, mums;)
Ska slå mig ner framför tv:n och mysa med Anna och mamma.. Pappa kör extra i helgen med buss så vi tre är själva hemma! 

Ha en trevligt kväll allihop! ♥♥♥♥♥







 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0