Sale

Åkte till Karlstad tidigt igår direkt efter vi slutade jobbet för att gå på stan innan, som jag längtat. Monki bvlev första destination. Var ju inne på deras hemsida och bockade av några grejer som jag ville ha men i affären var det antagligen slut. Liiiite sent ute, haha.. har inte haft tillfälle att få tid över till att gå på stan innan på ett tag, bara bra ioförsig! 

Jag fick iallafall tag på mina dojjor för 100 spänn, två par brallor från ingenstans för 80 respektive 60 kr styck och en t-shirt för 40 kr. Jag klagar inte på priserna!

Sist men inte minst  S v a l o r  som örhängen!:) Väskan från H&M i förra inlägget är beställd så den kommer på posten så småningom.. Svalfreak! 








 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0