Hejdå julgran, Hej glaseldstad!

Mamma fick en glaseldstad i julklapp av pappa. Den skulle naturligtvis stå precis där granen står i hörnet så att man ser den. Så granen fick ryka ovanligt tidigt iår! Mamma och Anna jobbar kvällen så jag fick för mig att jag ville överraska mamma när hon kommer hem sen så jag sa till pappa: "nu tar vi ut granen så kan vi överraska mamma när hon kommer hem ikväll!:)"

sagt och gjort:) Blev hur mysigt som helst. Och för den som inte vet så är mamma galet kär i brasor, då hon även vill göra brasa på kvällarna mitt i SOMMAREN när vi är i stugan där vi har tillgång till braskamin och hon säger, "men det är så mysigt"! Så detta är iallafall en väldigt härlig mysfaktor även om det inte är en riktigt braskamin! ;)


hejdå granen...


Fingeravtryck kvar men de har jag putsat bort nu;) haha.. just as you know!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0