Gym

Ledig idag, eller om man säger så här, jag jobbar två dagar den här veckan plus tre timmar på lördagförmiddag.. Så jag skjutsade upp Anna till jobbet i förmiddags, hon började tio, så åkte jag till badhuset och gymma drygt en timme.. Jäkligt skönt nu efteråt! Måste ju göra något vettigt när man är ledig!:)

När jag kom hem dröjde det inte länge förns Madeleine kom förbi med Kira (Anges hund), så följde med och gick nästan 50 minuter, den där vovven alltså... ♥

Kom hem lagomt till att lunchen var klar och nu sitter man här.. ska försöka ta tag i att städa garderoben sen, vet varken ut eller in i den nu!

Sen blir det antagligen badminton ikväll.. funderade på om jag ska stanna hemma istället med tanke på foten, men åker nog med över ändå, får inte känna efter så jävla mycket, haha;)



SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ söt!



Kommentarer
Ange

Ja hon är för go tjejen :D

2011-01-31 @ 17:45:08
URL: http://honheterangelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0