Extraknäck

Sov inte mycket i helgen, fastnade framför datorn igårkväll och la mig inte förrän halv ett.. för att jag trodde att jag skulle vara ledig idag.. Blev väckt halv åtta av mamma imorse.. Jag bara: "FEL RUM"!! haha:) har hänt att mamma har väckt fel person av oss så trodde säkerligen att hon gjorde bort sig igen..

det gjorde hon inte.. "du ska med jobba, båda börjar(!) halv nio (Anna skulle ha börjat tio).. Carinas pappa dog igår så hon kunde inte komma, stackare..

Nåväl, då har iallafall jag gjort någon nytta idag, känns bra!:)

Ida har varit hemma under jul och följt med över till karlstad och tränat, men nu är hon tillbaks i götet igen, tråkigt.. Så himla roligt när hon är med, blir så peppad av henne, en glá skit de där;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0