Den så kallade Ankan

I söndags hade Anton, Daniel, Anna och jag tänkt ha filmkväll men Anton jobbade så vi fick skjuta upp det.. till igår.
För varje dag som närmade sig torsdag så blev filmkväll mer och mer suddigt. UTGÅNG!

Drog igång förkrök hemma hos Daniel  efter träningen, käkade lite mongoliskt och sen var festen igång! fem av Daniels vänner var med också, grymt kul!:)

Bestämde att vi skulle dra till Ankan och det gjorde vi.. MEN VI KOM INTE IN! 

Anton och Daniel försvann utom synhåll ganska snabbt och Anna och jag hann knappt ställa oss i kö så var dom redan inne. Vi stod och vänta, och vänta och vänta...

"Det är fullt, vi släpper inte in några förns det går någon! Vill ni bara ta en bärs så får ni gå någon annanstans" löd vakternas ord, och det var SVINKALLT!  

Samtidgt som vi sakta men säkert började frysa ihjäl så blev hoppet att komma in mindre för varje minut som gick då vi hade fler folk i kön framför oss än bakom oss.. jävla skit! Sjukt taggad som man var.. ska inte skriva allt jag sa här när vi insåg att vi inte skulle komma in trots kö i minst en timme och en kvart typ.. Sjukt tråkigt, men så blev det..

Anna körde nyktert under kvällen så istället för att sova kvar när det blev som det blev så tog vi, eller hon haha, bilen och körde hem! Jag somnade i bilen så det kändes som om vi var hemma på typ två sek.
, skönt. 

Nåväl är ledig idag som vissa andra inte är.. Anna börjar tre och jag ska inte göra ett skit på hela dagen! Har jobbat hela veckan och jobbar hela helgen så ska bara slappa!:) 

  
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0