2011

woooaahhh.. haft en underbar weekend i Sälen över nyår!!! Åkte upp i torsdags efter jobbet.. bekantade oss med några redan samma kväll, så jävla roligt! dagen därpå blev det skidåkning i ett par timmar med två av tjejerna i huset som var lediga!:)

Sedan vankades det förberedelser inför kvällen.. Anna, jag och Linda gjorde irodning all mat och dukade upp för alla 19, blev hur gott och bra som helst utan att skryta för mycket haha:) sedan var det full rulle hela  kvällen och natten lång.. underbara sälen!

Vaknade upp dagen därpå i ett hus som såg minst sagt förjävligt ut, utan att ta i.. J-ä-v-l-a-r vad vi hade grisat ner! Plockade bort all skit, när resten av huset vaknade till liv lmne vi över resten till dem och anna och jag drog till backen och åkte skidor i ett par timmar, hur härligt som helst.. och en varm chpklad på de som grädde på moset!:)

Nu är vi iallafall hemma.. och det bästa av allt med att vara hemma är att pappa har köpt en ny dator.. haha.. det kanske inte var det bästa men grymt skönt att ha dator igen, eller internet rättare sagt!:P 

Är hos storasyrran och Jannis för tillfället.. Anna och jag har blivit bjudna på tacos, det tackar man inte nej till! Och dessutom fick vi efterrätt i form av färska hallon med vaniljglass..
Imorgon är jag ledig och då ska jag försöka fiska upp lite bilde från Erika samt lägga upp lite egna bilder från Sälen och nyår!;)

 catch you later!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0