Födelsedagspresent

Jobbade extra på morgonen idag fram till tre.. sen åkte jag ner till stan och kollade runt lite, längesen nu faktiskt! Duktigt nog köpte jag inte en pinal.. Anledningen till att jag var på stan bvar att leta födelsedagspresent åt kusinen som vi kommer träffa i helgen i Stockholm:)

Gustav fyllde tio år i januari men han har inte fått ngt än.. blev aldrig att vi skickade något och dessutom är det ju roligare att lämna över presenterna själv!:)

En blå puma luvtröja och en lite cool puma t-shirt köpte jag, hoppas han gillar de!:)

Kvällen ska inte ägnas åt allt för mycket.. Är ledig imorgon, då ska här städas.. en massa skit lite överallt som ska bort.. Måste börja förbereda och göra fint tills vi ska ha vår 20-årsfest här ju!:) 

Dessutom ska det packas endel inför helgen, hua.. :)


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0