De é bar o åk

Mora nästa

Idag har Anna och jag bokat tågbiljett till Mora nästa fredag. Tjejvasan om exakt en vecka imorgon. Tror inte riktigt att jag har fattat att vi ska åka tjejvasan på 3 mil än och kommer inte fatta det förrän vi har gjort det. Bara hoppas på att vi tar oss imål, pinsamt vore det väl annars, eller? haha

Har åkt så lite längdskidor man bara kan för att förbereda sig, så ligger lite efter på den fronten. Å andra sidan tar i vilket fall inte jag det så väldigt seriöst med tanke på att vi i princip aldrig har åkt längdskidor förut. Vill mest göra det som en rolig grej och när vi blev anmälda ofrivilligt som förövrigt var studentpresent så kan vi ju inte banga;) haha




Jag och Aalto vid golfbanan förra vintern:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0